10 September

      DATUM: 2009-09-10 TID: 14:17:17

Det går verkligen inte alla ladda upp bilder (har försökt i 25 minuter nu), så förlåt för ett kanske tråkigt inlägg!

Jag är hemma nu i alla fall! Hade bara en lektion, jätteskönt verkligen. Hur har er dag varit? :). Ska städa lite på mitt rum - mycket tvätt att vika - och sen klockan halv fem ska jag ta bussen till Sickla och möta upp bästa vännen för att gå på bio! Vi ska se Inglorious Bastards och det ska bli jättemysigt, tror det är en riktigt bra rulle. Ni får en recension när jag kommer hem, självklart. Då hoppas jag också att det går att ladda upp bilder så ni får dagens outfit + bilder från min dag.

Nu blev det väldigt mycket text, gillar inte det. Bilder ska det vara! Haha.
Puss på er fina!


Fattar inte varför det alltid går att ladda upp bilder från arkivet, men inte nya?


Kommentarer
Postat av: Maria

Det ska man göra:)

2009-09-10 @ 15:19:50
URL: http://marijjha.blogg.se/
Postat av: IdaMichaela

Åh, vilket fint hår du har! :D

2009-09-10 @ 21:32:50
URL: http://idamichaela.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback