UP - EN FILM ALLA BORDE SE!

      DATUM: 2009-10-28 TID: 17:28:10
Hej på er! :)

Jag kom precis hem och nu sitter jag här. Vet inte riktigt hur jag ska uttrycka mig, haha. Var på bio idag med mina fina systerdöttrar och såg filmen UPP/UP. Det var en utav de mest fantastiska filmer jag någonsin har sett!

Jag skrattade (den var verkligen galet rolig!) och grät. Denna genuint vackra, genomtänkta, otroligt karaktärstarka film var verkligen underbar. Den har allt en film ska innehålla och jag blir glad när jag tänker på den! Jag vet inte riktigt hur jag ska formulera mig, så betyget får säga det jag tänker istället - BETYG; ღ/5, full pott!



SE DEN!


Kommentarer
Postat av: LIENE

sv: hahaha nej men tänkt om det finns andra evenemangeller vad det heter på globen då kan dom ju inte tälta så länge:P dessutom kommer dom vara helt slut tills konserten börjar.

de flesta kommer nog köa i 3 dagar, tror jag:) faktiskt.

men åh, vill komma så där snart som en av de 30 första, så förlorar man inte heller sin plats.

2009-10-28 @ 18:01:35
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback