This Is Us

      DATUM: 2009-10-08 TID: 15:58:42

Hej fina ni! Hur är det med er? Haft en bra dag?

Fick hem BSB's nya album igår. Jag måste säga att det är väldigt bra! Trodde inte att de skulle lyckas igen, jag menar de har ju några grymma album "bakom" sig. Jag längtar till deras konsert som äger rum den 4e December! Har varit på varenda en de haft i Stockholm hittills, och det tänkte jag inte ändra på ;). Tycker de är helt fantastiska och deras konserter är så otroligt bra, varenda gång har jag blivit berörd och gått därifrån själaglad!

Hör bara på denna låt, som har samma titel som albumet, This Is Us. Den är jättevacker tycker jag;




Kommentarer
Postat av: Carro

Sången va jätte bra! :)

Du, vart gjorde du din signatur??

Jag är inte nöjd med min...

Kram<33

2009-10-08 @ 17:36:20
URL: http://dellifin.blogg.se/
Postat av: Emilia ♥

Heej, allt bra? :) Kram

2009-10-08 @ 19:09:48
URL: http://beautylicious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback