Sova är bland det bästa jag vet!

      DATUM: 2009-10-07 TID: 23:45:44
Haha, är det någon som håller med mig om att sömn är bland det bästa man kan få? Men det har ju en baksida...att vakna igen på morgonen av klockan som ringer fördärvat klockan sex på morgonen ;).

Imorgon börjar jag helt okej tid - 09:25, så jag måste gå upp ca 07:30...oh no. Haha, jag är en riktig sömntuta som sagt. Älskar att sova! Och jag har ingen jobbig mamma som säger "DU MÅSTE GÅ UPP NU!" och sliter av mig täcket så jag har svårt att komma upp på morgonen. Hon säger istället "när ska du upp då?" Haha, hon är skön min mor! :). Dock så kommer jag nästan alltid i tid! (okej då, 5,10 minuter hit eller dit...fy på mig!)

Har varit effektiv idag, har nästan pluggat hela tiden till nu! Yeah, jag känner mig stolt. Nu har jag i alla fall kommit ikapp lite grann pga all sjukfrånvaro.

Jag bara babblar på om massa ointressanta saker nu, är så trött, ber om ursäkt ;).
Vi hörs imorgon, då är jag förhoppningsvis pigg och kan blogga lite mer seriöst! Promise.

Sov gott fina ni!

Kommentarer
Postat av: linnich

sv: TACK :D

2009-10-08 @ 15:23:04
URL: http://linnich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback