Scared

      DATUM: 2009-10-26 TID: 23:26:29

Jag är otroligt, otroligt mörkrädd och jag vågar inte gå ut med mina egna hundar. Vissa kvällar är värre än andra, medan det finns vissa kvällar som jag kan gå ut, utan problem. Det är inte roligt att känna så, och jag vet inte varför jag är rädd för att gå ut...jaja. Jag måste pallra mig ut för hundarnas skull i alla fall! Men ett löv som blåser kan skrämma skiten ur mig ibland...

Jaja, ni ska inte behöva höra mig prata om såna tråkiga saker :P. Tänkte sätta mig och titta på lite serier på Internet nu ett tag, sen ska jag läsa ur Eclipse som jag köpte idag (så glad att jag köpte den! 99kr på Akademobokhandeln, helnöjd med det priset!) och sen sova ♥.

Förresten;

Jag bokade biljetter till New Moon idag
. Ska på dubbelvisning! Först visas Twilight (21:30) och sen är det paus och efter det, ungefär vid midnatt, visas New Moon. Ska gå med Cookie! Det kommer bli jättemysigt. Längtar verkligen, åh kan det inte bara bli November typ...NU! ♥



Längtar även till Juni 2019 då Eclipse har premiär! :D


Nu blir det Desperata hemmafruar! :)
Jag hoppas att ni får sova gott inatt ♥
Puss på er!


Kommentarer
Postat av: LIENE

jag vill också till bio då när dom visar både twilight och new moon:O min syrra pratade om det igår, men hennes tjejkompusar hade inte råd för det för det kostar ju 200 kr då.

2009-10-27 @ 09:16:45
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

och sa jag att jag redan ska gå med andra TH fans? men tack för att du säger att jag fick gå med dig och dina vänner:D



och hars akant din blogg.

2009-10-27 @ 09:17:25
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: ja nu ser jag att jag hade svarat på den kommentaren, hehe.

Att ses ändå skulle vara kul:D

2009-10-27 @ 09:22:44
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback