Saknad

      DATUM: 2009-10-13 TID: 15:24:00
Min älskade bästa vän har bara varit borta i en månad och en dag. Det är 60 hela dagar kvar tills hon kommer hem igen...Någon som kan ge tips på hur man ska göra för att inte bryta ihop? Jag saknar henne som tusan! Hör du det älskling?

Har i alla fall varit och repat Michael Jackson-låtar i skolan idag! Kändes riktigt bra, nu ska jag bara få ihop en kör som kan sjunga med i "Man In The Mirror", kommer bli hur coolt som helst! :D. Nu tänkte jag försöka orka med lite plugg, ska läsa ut en bok som jag bara har 70 sidor kvar i. Sen är det dags att börja skriva den argumenterande texten om dialekter. Har ingen aning om vad jag ska ha som tes, men det får bli ett senare problem :).

Bäst att passa på att visa sin galna sida nu sålänge Ipren;en håller i sig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback