Saknad...

      DATUM: 2009-10-27 TID: 19:14:31

Bea, det var inte detta jag tyckte att du skulle läsa (eller ja, detta får du också gärna läsa), utan inlägget som heter "Haha!", du kommer dreggla, haha ;).

Och till er andra, detta är ett inlägg som jag skriver av mig i, så ni vet...



Jag får stunder där jag bara känner "baby, kom tillbaka!". Jag pratar såklart om min bästa vän och soulmate Bea a.k.a Tuss. Ibland så när jag tänker på att hon faktiskt är i ett annat land, och inte kommer hem förns i DECEMBER (!!!!!) så får jag ont i magen och vill bara grina. Nästan som att jag har hemlängtan, om ni förstår vad jag menar...

Det är så mycket jag saknar. Det är mycket jag gillar att göra med henne...;

- Våra kvällspromenader där vi kan snacka om allt, vilket vi också gör. Allt mellan himmel och jord.
- Våra film dagar/kvällar/nätter
- När vi tittat på en skräckfilm och jag står på baksidan tills jag ser att hon kommit hem, eftersom det är läskigt  att gå de där 20 metrarna.
- De stunder vi sitter bredvid varandra och inte behöver säga ett skit för vår vänskap är så stark att ord inte behövs.
- När vi avslutar varandras meningar.
- När vi har olika åsikter men låter det vara så eftersom vi har respekt för varandra.
- När vi ringer varandra exakt samtidigt och börjar skratta och sen säger "men shit va läskigt" i munnen på varandra.

Ja, you name it. Till och med att vinka till henne när hon åker förbi i bilen saknar jag. Bea är en person som jag inte skulle klara att vara utan. Och nu tänker ni "äh, med tiden skulle det ordna sig!", men nej...det skulle inte det. Hon är min allra bästa vän och jag skulle bli som Bella blir när Edward lämnar henne.

Jag saknar dig. Jag älskar dig. Can't wait til' you come home and I can hug you so hard that you can't breathe. Forever and Always ♥



I'm a circle incomplete
I'm a heart that barely beats
All the memories stay forever like tattoos
I'm a star without a sky
I'm hello with no goodbye
I'm the the dreams we had that never will come true
That's me with no you





I love you!

Upprepar hela tiden 45 dagar kvar, 45 dagar kvar, 45 dagar kvar. DET ÄR 45 DAGAR KVAR!


Kommentarer
Postat av: Bea a.k.a Tuss

HUR LYCKAS DU? Kan du inte få mig att gråta... du förstör makeupen. Jag saknar allt det där du säger, promenaderna och att inte behöva göra ett skit och fortfarande ha så himla bra med varandra. JAG ÄLSKAR DIG VÄNNEN, du har verkligen rätt. I wouldn't be able to live without you. NEJ, det skulle inte gå! Vi kompletterar varandra, värsta jing och jang. Saknar dig så otroligt mycket bästa bästa! Kan inte fatta att jag ska klara mig så här länge utan dig... Jag kommer om 45 dagar och då ska jag krama dig tillbaka så du inte kan andas! So take a deep breath. ÄLSKNAR... äeh... skulle bli älskar men med en blandning av saknar... hehe, anyway det är ALWAYS AND FOREVER MORE som gäller baby! PUSS PUSS HJÄRTAT! OCH GUD VA JA LÄNGTAR TILL DEn 20 nov... + att få gå med dig när jag kommer hem! Bästa vän, love you! <3

2009-10-27 @ 19:52:16
URL: http://browneyedinengland.blogg.se/
Postat av: Bea a.k.a Tuss

glömde en sak bara... JAG ÄLSKAR DIG <3

2009-10-28 @ 00:18:45
URL: http://browneyedinengland.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: då hoppas jag att du inte missade inlägget där jag spelar:D och att du gillar det.



fast kommer ju vara många fans där, men vi får hoppas att inte många kommer dag 3-2 (före) hehe eftersom jag kommer ju 2 dagar före och du 3. Då är det nog lättare:) eller får man lämna sin köplats? haha jag känner mig så okunnig:P



hehe vad snällt av henne:D



2009-10-28 @ 13:42:21
URL: http://lienes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback