Pluggdag

      DATUM: 2009-10-21 TID: 22:46:09
Jag har suttit och pluggat jättelänge (då menar jag verkligen flera timmar i sträck) inför religionsprovet vi har veckan efter (!) lovet, känner mig jätteduktig. Har "bara" 50 frågor kvar. Det är ett fetingstort prov på tre religioner; judendomen, kristendomen och Islam...så det är inte så jättelite att lära sig heller. Så jag tänkte att om jag börjar i tid så måste det ju sjunka in lättare. Visst? :)

Jag ska lägga mig nu, har redan borstat tänderna och tvättat bort sminket. Ska bli så oerhört skönt att lägga mitt huvud på kudden, lyssna på Tokio Hotel och bara sjunka in i sömn (och förhoppningsvis massa underbara drömmar). Jag hoppas att jag får sova gott i natt, natten som var sov jag nämligen helkasst! Hoppas även att ni får sova jättegott och drömma massa fina drömmar (haha märks det att jag är på bra, snarare toppen humör eller?).

Vi hörs imorgon! Då har jag förmodligen kommit ur lyckodvalan och kan blogga lite mer aktivt, haha ;).
Pussar ♥


Åh vad jag längtar!!! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback