New Moon

      DATUM: 2009-10-22 TID: 18:10:23

God eftermiddag/början på kväll! :)

Jag kom hem från skolan för en liten stund sen och ska nu sätta mig och plugga. Vilket är otroligt svårt eftersom jag på bussen till och från skolan läst New Moon - JAG KAN INTE SLUTA! Haha! Jag har totalt läst 106 sidor bara idag...och jag kommer ju helt klart hinna läsa ut den innan filmen kommer, kanske till och med börja på Eclipse, who knows? 

I alla fall. Min dag har spenderats på ARL-lektionen där jag fick veta att jag har lämnat in allt som måste lämnas in (puh, andas ut!) och efter det hade jag Religion A där vår lärare rabblade upp vad som inte kommer att komma på provet - hur schysst är inte det?! Jag blev chockad, men jätteglad naturligtvis, så skönt att slippa läsa de sidorna i onödan, eftersom det är ca 100 sidor vi har prov på...jikes! Men jag har redan börjat plugga och jag har inget att göra under lovet så jag har all tid i världen att plugga religion på (haha, en konstig tonårings liv).
Jag åkte hem vid 10 över tolv och läste New Moon (tiden bara rann iväg därför jag inte bloggade) och sen åkte jag hemifrån igen vid 15 och hade en lektion till. Ska försöka att gå på alla de lektionerna i fortsättningen...men det är lite jobbigt med 4½ timmes hål...

Anyways :)

Jag sitter nu med en stor - try gigantic - tekopp från Indiska som är helt full med ...tror inte att jag behöver någon middag idag, kommer dricka mig mätt, haha.

Hur har er dag varit?

Här är dagens kläder;



Fråga mig inte vad jag gör för fjortismin, jag vet inte själv!

Bilder från dagen kommer, men nu måste jag plugga! :)


Kommentarer
Postat av: bea

du är så jävla vacker älskling! MISS YOU BABY LOVE! <3

2009-10-22 @ 21:20:53
URL: http://browneyedinengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback