Minnen och låtar...

      DATUM: 2009-10-13 TID: 23:51:56

Låten How Did I Fall In Love With You med Backstreet Boys är en otroligt vacker låt som jag älskade (den gick på repeat 24/7 när jag var mindre. Från albumet Black&Blue om någon är intresserad) och som fick en helt annan betydelse för mig vid en tidpunkt i livet då jag mådde jättedåligt. Titeln på låten säger väl allt, så att det handlar om L to the O to the V to the E, är det ju ingen tvekan om. Jag behöver inte säga mer än så. Men någon jag verkligen älskade, förlorade jag och ja...denna låt är än idag väldigt jobbig att lyssna på...kommer förmodligen alltid att vara det också. Har ni också någon låt som ni lyssnat på under en period som ni mått skit, och som gör att det knyter ihop sig i magen på er när ni lyssnar på den?

Well, här är låten;



Att en låt kan betyda så otroligt mycket under en tid som är svår, och även efter, är ganska häftigt tycker jag. Men ändå ganska konstigt. En låt kan få en att släppa på alla spärrar. Eller en låt kan få en att bara skratta och minnas någon man saknar eller någon man älskar. En låt som gör att man kanske inte kan kontrollera att tårarna helt plötsligt strömmar nerför kinderna...Musik över huvud taget kan påverka en så otroligt mycket.

Så. Nu har jag fått skriva av mig lite också, haha. Puss på er och godnatt! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback