Magsjuk

      DATUM: 2009-10-10 TID: 23:36:49
Bilder från festen kommer...Men: jag mår jättedåligt verkligen, är magsjuk och ni vet ju alla vad det innebär. Orkar ingenting :(. Blev dålig igår på festen (alltså inte pga intag av alkohol för det var klockan åtta/halv nio). Hade sen skitkul på festen men när jag kom hem och drack vatten fick jag inte behålla det. Och när jag vaknade imorse halv nio bröt helvetet löst ><, ni fattar vad jag menar...fick inte behålla något vatten jag drack.

Mår bättre nu än vad jag gjorde då, men mår fortfarande dåligt som sagt, så jag tänkte att jag bara skulle blogga ett litet inlägg så ni vet att jag inte har glömt er.

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback