Lyssnar på musik och läser bok

      DATUM: 2009-10-13 TID: 20:29:01
Hej på er! Hur är det med er?

Har övat gitarr och sångläxa så nu tänkte jag fortsätta att läsa ur Doktor Glas, en bok från 1905...haha. Den är faktiskt helt okej, men läser hellre New Moon om ni fattar vad jag menar ;). Men skolarbete är skolarbete! Allt blir dessutom mycket lättare (och det går även snabbare att läsa, i alla fall för mig) om man lyssnar på musik samtidigt! Fast att lyssna på nostalgi-musik som man kan varenda liten textrad av, är inte att rekommendera, men jag kan ju inte låta bli! Just nu sitter jag och lyssnar på Anywhere For You med Backstreet Boys, underbart!

Åter till pluggandet/bokläsningen!

Man är alltid så snygg i hörlurar...inte ;)


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback