Idol - vilken/vilka var bäst vs sämst ikväll?

      DATUM: 2009-10-23 TID: 21:45:20
Har precis kollat på Idol, nu ska jag sätta mig och kolla på någon serie (kanske Desperata Hemmafruar) på nätet i väntan på att det ska börja igen :).

Dessa tyckte jag gjorde bäst ifrån sig ikväll;

Nicklas (han är en av mina absolut favoriter! Om inte absoluta favoriten. Underbar är han. Diggar hans röst, stil och flummiga men samtidigt coola personlighet!)


Tove (hon är så himla cool! Hennes röst är fantastisk!!!)


Rabih (älskar snubben, han verkar vara så otroligt ödmjuk och genomgo. Älskar hans röst, unik och hans weilande, eller hur det stavas, är så äckligt bra - så länge det inte blir weilsoppa...)


Vad tyckte ni om Idol? Vem var bäst/sämst? :)

Sämst tycker jag nog Reza
var, tyvärr. Gillar henne annars, så jag hoppas inte hon åker ut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback