Hey fellas!

      DATUM: 2009-10-23 TID: 16:49:37
Sitter med plugg nu, religion as usual, så ska snart sätta igång här och plugga, jag ligger långt efter känns det som, men jag kämpar på som bara den! Jag ger inte upp!! Vad har kvällen att erbjuda er? :). Själv ska jag kolla på Idol ikväll, men nu blir det några timmars plugg som sagt. Hade en ganska ovärd (det är nog ett utav det mest sämsta/fulaste "orden" som tonåringar kommit på, haha) skoldag men nu är det äntligen lov!! Detta lov kommer inte en dag för tidigt!

Nej Emma, skärp dig. Nu måste du plugga!
Förresten tror jag att jag för första gången har en kändiscrush. Trodde inte att det var möjligt för mig, har haft lite distans till sånt, för jag har tänkt att "nej det går inte", men jag tar tillbaka det! Haha. Snackar såklart om Taylor Lautner (stavning?) från Twilight, team Jacob you know ;).

Oj, nu måste jag kuta. Change of plans. Vi ska tydligen gå ut och äta...vi hörs sen! PUSSAR

SO HOT! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback