Hello! :)

      DATUM: 2009-10-26 TID: 00:05:43

Har precis läst ut NEW MOON och jag säger bara det...den bästa boken jag läst! Jag läste ut den på sex dagar, kunde inte lägga ifrån mig den, och den är på mer än 500 sidor. Alla ni som tycker att Twilight är fjanteri och bara ren påhittad allmän skit, LÄS BÖCKERNA...och se filmen!

Jag längtar ihjäl mig till den 19e, då jag ska på midnattsvnisning. Åh, jag tror New Moon (filmen) kommer bli mycket bättre än den första och Twilight var ju så otroligt bra. Det är lite läskigt ändå, för man blir nästan lite besatt av både filmen och böckerna...lite som en drog, haha. Aja, underbar är i alla fall denna Twilight-SAGA. Älskar den!

Nästa år har även Eclipse biopremiär, i Juni tror jag bestämt. Såhär är handlingen då;

"En våldsam seriemördare härjar i Seattle och en ondskefull vampyr fortsätter sin jakt för att ta ut sin hämnd på Bella som åter igen befinner sig omgiven av fara. Samtidigt tvingas hon att välja mellan sin älskade Edward och sin vänskap med Jacob. Och hennes val riskerar att blåsa liv i den urgamla kampen mellan vampyrer och varulvar. Men Bella har också ett annat val att göra - valet mellan liv eller död. Men vad är vad?"

Det gör nästan lite "ont" i mig när jag läser att hon måste välja mellan Jake och Edward. Under boken New Moon så kan jag lova er att man verkligen börjar älska Jacob. Men man kastas hela tiden mellan dom; Vem tycker man egentligen om mest? Vem vill man att Bella ska välja att vara med? etc. Att en påhittad historia kan göra att man faktiskt sitter och tänker över såna saker gör ju att man förstår vilken kreativitet och tanke det ligger bakom denna spektakulära storyn. Tack och lov att min bästa vän Bea krävde att jag skulle se Twilight-filmen! Thanks honey ;)

Nog snackat om det, nu blir det nog film :). Imorgon ska jag upp klockan åtta för att beställa Tokio Hotel-biljetter...har en dålig feeling...på något sätt känns det som att jag inte komer att få ståbiljetter. Men jag hoppas!!

Sov gott :)



Vilket team väljer ni? Jacob VS Edward. Jag kan inte bestämma mig...om jag skulle välja efter den snyggaste blir det däremot Jacob, utan tvekan...tror jag i alla fall...hahaha xD)


eller


Kommentarer
Postat av: Karin

Jag läste ut den på 24 h xD jag kunde inte sluta läsa! :o jag läste ut den kl 5 på morgonen och då va jag helt slut! :P

2009-10-26 @ 14:07:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback