Haha!

      DATUM: 2009-10-27 TID: 13:45:49
God morgon förresten!

Har varit vaken ett bra tag, legat och vridit mig i sängen för att vi har en snubbe här som slipar vårt golv som fick vattenskada...suck. Verkligen något man vill ha på lovet, håller ni inte med? ;)

Hittade detta klipp på YouTube igår (eller ja, inatt rättare sagt...hehe) och jag varnar för lite nya scener som avslöjas...eller mer jättekorta snuttar som är ljudlösa - om jag kommer ihåg rätt. Där Taylor sjunger (mimar) ur låten Apologize är en video som han gjorde som projekt i nian tror jag, det är det jag hört i alla fall. Skitsött är det i alla fall! Haha :D



Nu ska jag försöka komma in i köket och hämta lite frukost, tror inte det kommer att gå dock...
PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback