God morgon!

      DATUM: 2009-10-14 TID: 09:07:10
Hej på er! Allt bra? =)


Jag har jätteont i halsen, den känns helt tjock och svullen. Vet inte om det är någon förkylning på gång kanske...Har sånglektion som nästa stopp på schemat, men vet ärligt talat inte om jag borde sjunga, för det gör ont när jag pratar och det smakar blod när jag överanstränger mig, varje gång jag hostar exempelvis...hmm. Jaja, sångläraren får vara med och bestämma det där åt mig helt enkelt.

Ska sätta mig en stund och läsa nu
, börjar först om en kvart! Ska sätta mig med musik (läs; Tokio Hotel) i öronen och läsa ut min bok. På en kvart...40 sidor...okej kanske inte läsa ut då ;).
Vi hörs när jag kommer hem, slutar sent idag!

Pussar!

Kommentarer
Postat av: Lina

Älskar dig! Puss puss



Minsta storasystern :P

2009-10-18 @ 19:19:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback