Vinn Iphone med valfritt tillbehör genom Foki's blogg :)

      DATUM: 2009-11-22 TID: 18:25:39
Jag såg att Foki har en tävling [klicka här och kom direkt till tävlingsinlägget] och tänkte att jag denna tävlingen måste jag verkligen vara med i! Läs rubriken så förstår ni varför!

Jag ska ge bort Iphone;n till någon jag tycker om tror jag! :)


Eftersom jag inte firar varken jul, födelsedagar eller någon annan högtid som påsk, nyår etc så önskar jag mig aldrig saker (okej missförstå mig inte, att jag är otacksam eller nåt, för jag fick faktiskt en för tidig studentpresent i Augusti "form" av en systemkamera som jag så gärna ville ha, tack mamma och pappa! ♥), men ni fattar, ni som firar jul och andra högtider (de allra flesta i alla fall) kan ju önska sig flera dyra saker och så till sin födelsedag och så...hoppas ni fattar vad jag menar ^^.

Men, nu skulle jag vilja ge den till någon denna gång, eftersom pengarna aldrig räcker till, någonstans!!!



Nog om mitt tjafs. KLICKA HÄR OM DU OCKSÅ VILL VARA MED I FOKIS TÄVLING! =)
Jag skulle vilja ha DETTA snygga skal till, asballt! :D







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback