TWILIGHT + NEW MOON

      DATUM: 2009-11-20 TID: 10:13:35

Var på midnattspremiären av New Moon inatt! Kom hem klockan tre ungefär och var helt i extas...inte bara över New Moon utan att jag också fått chansen att se Twilight på bio (eftersom jag inte va så inne på Twilight-spåret när den gick på bio) och jag måste säga att Twilight blev till och med bättre (möjligt?) på bio! Kanske har med mysfaktorn att göra, men ändå så blev jag helt i extas.

I alla fall, över till New Moon...jag vet inte vart jag ska börja. DEN VAR SÅ BRA! Jag somnade inte förns klockan fem imorse för att jag var så uppe i varv så jag loggade in på msn och fann min fina älskling online (fortfarande ingen snubbe! Det är min bästa vän Bea jag snackar om ^^) och hon ska se New Moon ikväll. Vi har bestämt date ikväll för att diskutera filmen...ooh.

Varför va den så bra då? Jo, såhär är det...miljön, musiken (!!!), storyn...allt är så himla bra! The werevolves är sjukt bra gjorda och jag tyckte att filmen faktiskt var nästan lika bra som boken (boken har ju alltid en fördel eftersom man kan ta med så mycket mer, och kan ta med så mycket detaljer, men de har verkligen lyckats!!). Och så måste jag ju säga såhär; TAYLOR LAUTNER, GOSH HE'S HOT!!! Efter boken kände jag att hon skulle välja Jacob Black...och nu efter filmen vill jag det ännu mer! Jag ska inte avslöja något eftersom det finns några som läser boken. Men åh, filmen är så bra! Vill se den igen, nu! Haha :)

WOHO! Jag har fortfarande något av en liten adrenalinkick i mig! Haha ;)


En av mina favoritscener...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback