Tisdag

      DATUM: 2009-11-03 TID: 14:33:17

Hej på er! :)

Allt bra med er? :)
Sitter här och pluggar, som vanligt...religion, som vanligt...haha. Har kommit en bit på väg på instuderingsfrågorna, känns bra. Kvällen ska jag ägna åt att läsa igenom alla sidor som jag ska läsa och kunna, alltså närmare 100 sidor...hehe ;). Får se om jag ens orkar gå till skolan imorgon, har ju jätteont i lungorna. Va på sjukhuset tidigt imorse och det var inte svininfluensan i alla fall, lucky me! Även om jag inte alls skulle bli förvånad om jag får det, jag åker på allt :P.

Ska fortsätta här nu, får se hur långt jag hinner. Vill gärna hinna svara på alla frågor inom två timmar. I CAN DO IT! haha. Ha en fin fortsatt dag!

Puss på er!

LÄNGTAR!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback