THIS IS IT!

      DATUM: 2009-11-09 TID: 14:39:03
Ja, lite så känner jag. Men sen så är det faktiskt så att jag ska gå och se just den filmen på bio ikväll. Längtar! Och jag kom på mig själv nu...jag borde inte ha sminkat mig idag, för jag kommer ändå gråta...som en tok.

Men åter till mina känslor; jag är totalt sönderstressad med allt som ska göras. Projektarbetet tar kol på mig, på fredag ska grovmanuset till det in, alltså ska det nästan vara klart då. Vi har fått förklarat för oss varför vi gör det på ett halvår (!!!!!) men det ändrar inte det faktum att alla treor stressar sönder sig i skolan! Alla springer runt och klagar, är lite kul faktiskt. Alla man träffar svarar samma sak när man frågar hur det är, nämligen; "jorå, det är okej men projektarbetet suger!" haha ;P. Det är bara att kämpa på och TACK OCH LOV att vi har projektvecka denna vecka, inga lektioner förutom eget arbete och lite handledarträffar, toppen!

I alla fall. Ska få i mig något att äta nu tänkte jag (vet inte hur det ska gå, har tuggat bort halva insidan av kinden idag känns det som, haha. Bet mig i förmiddags och det är fortfarande svullet, haha) och sen ska jag gå en långis med gåbbarna för att sedan åka till Heron City och se filmen "This Is It"...MJ

Puss på er!
Vi hörs ikväll, då skriver jag vad jag tyckte om filmen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback