Sov gott :)

      DATUM: 2009-11-16 TID: 23:18:37
Jag slutade sent, åkte till biblioteket och lånade några böcker till mitt projektarbete och gick och köpte med mig Sushi hem som mamma och jag åt. Sen så va det kört...när jag kom hem av jag så otroligt trött att jag åt maten och däckade i soffan, haha ;P. Sen tog jag ett långt, varmt bad och läste Breaking Dawn och lyssnade på Tokio Hotel, eftersom jag kände att stressen bara vällde över mig. Jag har väldigt mycket i skolan just nu, samt att jag är jätteorolig inför svinis-vaccinationen vi får genom skolan imorgon...usch. Man har läst så mycket om det...och jag är säkert en utav de där som kommer hamna i koma eller nåt, haha (okej, inget att skratta åt egentligen, förlåt!). Jag har fortfarande inte bestämt helt för om jag ska ta den eller inte...men det blir nog så...även om jag tror att allt detta med svininfluensan är HELT jätteuppblåst (kan man säga så? hahaha). Nej, jag ska sova på saken i alla fall :), får se hur jag känner imorgon!

Vi hörs imorgon sötnosar! ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback