Sjuklingen

      DATUM: 2009-11-02 TID: 13:36:53

Hej på er allesammans! :)

Kom precis hem från skolan. Orkade bara gå på svenskan idag, och tur va det, för puh vad mycket vi gick igenom! Tack och lov att jag gav mig själv en spark i baken imorse, haha ;). Nu ska jag sova någon timme sen blir det massa plugg ända till början på natten! Har fetingprovet på onsdag i Religion A, och maaaaan, det är så svårt! Kommer inte komma ihåg hälften av det jag läst, haha...typiskt mig i så fall.

Vet ni? På torsdag är det mössprovning (heter det ens så?) inför studenten som är 11 Juni 2010! Alltså, wihoo! Kan inte fatta att det faktiskt börjar närma sig. Och ändå vet jag att jag kommer gråta floder...som jag alltid gör när det är såna där stora avslutningar...som i sexan, eller nian. Hua! Men längtar ändå, för shit va kul vi kommer att ha, ett minne för livet kommer det ju bli, helt klart!

Näe, nu väntar duntäcket och dunkudden på mig! :)
Pussar!

Jag ser ju till och med sjuk ut. Ni ska höra hur förkyld jag låter, haha.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Mösspåtagning heter det hjärtat mitt.... SPännande spännande. Roligt att ha något att se fram emot. <3 Love u!

2009-11-02 @ 16:20:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback