Nu slänger jag religionsboken i väggen! :)

      DATUM: 2009-11-02 TID: 20:56:38
Jag orkar inte mer, har suttit ända sen jag bloggade sist, för jag sov aldrig. Det gör väldigt ont i ryggen när jag andas ...och det gör ont i lungorna när jag hostar. Jag hoppas verkligen inte att jag ska åka på någon lunginflammation eller liknande nu, har INTE tid med det! Men men, mitt dåliga immunförsvar är inget nytt för lärarna, så...studieplan nästa! :)

Ska ta mig något att äta nu och sen ska jag tvätta av mig sminket och göra mig iordning för sängen, gå ut med hundarna och allt det där som ingår i mina kvällsrutiner! :)

Vi hörs igen imorgon!
PUSS


Kommentarer
Postat av: Erik

Hoppas att det går bra imorgon!

kram och sov gott!

2009-11-03 @ 00:27:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback