MJ LIVES ON

      DATUM: 2009-11-09 TID: 21:26:50
Jag vet inte vad jag ska säga. Jag är totalt förstörd, a total mess...jag grät hela filmen igenom, hulkade verkligen men försökte att inte göra så högt så jag skulle störa de andra på biografen. Från första sekunden av filmen när de utvalda dansarna pratar om hur mycket det betyder för dem, började tårarna rinna.

Denne legend, denne KUNG (tycker nästan att det är lite att gå till underdrift...) är för mig en gåta. Inte på ett negativt plan...utan positivt. Jag förstår nämligen inte hur man kan skriva sån musik som han gör (oj, jag menar gjort, konstigt att skriva så...</3), röra sig på det sättet han gjorde, ha en sån närvaro som han hade, vara så perfekt som han faktiskt var (som artist, ingen är perfekt som människa även om folk va på honom så fort han gjorde något "fel"), är helt otroligt. Michael Jackson må vara borta, men hans musik lever vidare i evighet!!

Betyget antar jag att ni förstår. 5/5, full pott! Man kan inte ge något annat till MJ...♥
WITH LOVE, L-O-V-E... (ni som sett filmen förstår vad jag menar...)

 SE DEN!
DEN SLUTAR GÅ PÅ BIOGRAFER DENNA VECKA, PÅ ONSDAG GÅR DEN SISTA DAGEN!



Kommentarer
Postat av: Bea

JAG MÅSTE HÅLLA MED DIG TILL 100% HÄR ALLTSÅ FY SJUTTON VA BRA HAN ÄR, BÄST BÄST BÄST! <3<3

2009-11-09 @ 22:09:19
URL: http://browneyedinengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback