Jag dissar denna vecka; projektarbetet

      DATUM: 2009-11-10 TID: 19:01:32
Jag har suttit med projektet hela dagen verkligen! Jag har kommit en bit på väg, men inte alls i närheten av vad jag skulle behövt göra för att ens ha några rader att lämna in nu på fredag...men jag ska kämpa för att ha något att lämna in i alla fall! Loggboken är klar, den är det bara att fylla på nu medan tiden går...har skrivit två rader på avhandlingen dock, inte roligt! Jag har kört fast, det är en sak som är säker ;).

Imorgon blir det nog inge jobba med projektarbetet (who am I kidding, jag måste ju...) för jag ska på begravning och det kommer att bli riktigt tungt. Jag lider så otroligt mycket med mina vänner...och jag vet inte hur jag ska bete mig, jag är alltid rädd att säga något dumt. Carola ska tydligen sjunga där i alla fall, kommer bli jättefint tror jag! Jag tar med mig systemkameran så de anhöriga, om de vill, ha bilder. Men kommer såklart inte lägga ut bilder här på bloggen, det är alldeles för personligt, det hoppas jag att ni förstår.

Efter en begravning känner man sig alltid så tom...och att se andra sörja är bland det värsta som finns. Att över huvud taget se människor må dåligt, lida, gråta, är jättejobbigt. Usch.

Nu ska jag fortsätta med mitt skitarbete, blir lättare sagt än gjort.
Pussar och Kramar ♥




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback