Don't get me wrong...

      DATUM: 2009-11-04 TID: 15:25:42
men, börjar bli lite trött på att det ALLTID är BARA Tom och Bill som pratar i intervjuer. Mest av allt är det Bill som pratar, och avbryter Tom när han äntligen får en syl i vädret...han gör det förmodligen inte med flit, men det är oartigt...Missupfatta mig inte, jag älskar, älskar, älskar Tokio Hotel. Men Georg och Gustav är också en stor del av bandet!! Utan bas och trummor vore det bara "de två tvillingarna", inte Tokio Hotel.

Såhär tycker jag; Ge Georg och Gustav plats!! I alla fall jag är intresserad av att höra vad de har att säga och deras åsikter, tankar och känslor.

Kolla på denna video exempelvis (måste ge cred till Bill, hans engelska är superbra jämfört med förut!! Good job). Men det finns en scen när Georg tar sin mick till munnen, men sedan sänker den för att Bill börjar, som vanligt, prata. Jag skulle gärna hört vad den andra delen av bandet tycker om det nya albumet...

Någon som håller med mig?

MTV Shows





LET THEM SPEAK UP!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback