Cleaning Lady ;)

      DATUM: 2009-11-15 TID: 00:37:15

Har städat heeeela eftermiddagen och kvällen!

Nu är mitt rum skinande rent ska jag säga, så otroligt skönt. Har slängt massor, har skakat alla kläder i garderoberna och torkat ur alla hyllor, dammat hela rummet från varenda lilla dammråtta och vartenda lilla dammkorn. Jag har till och med tvättat golven och såklart dammsugit - även bakom möblerna. Känner mig riktigt duktig nu, belönade mig själv med bulle, cola och en film - Die Hard 4.0 som gick på tv4.

Den var faktiskt jättebra! Visst är den lite (väldigt?) övernaturlig ibland, de ramlar från sex meters höjd och överlever...that kind of stuff. Men ändå, den var väldigt bra, spännande...ja en typisk action-rulle med lite extra spice...haha ;). Gillar dessutom inte Bruce Willis (bara! i Armageddon) men i denna film är han super faktiskt! BETYG; 4.0/5 (haha nu var jag väl fyndig!).









Nu ska jag dricka upp min cola, tvätta mig, borsta tänderna och sen krypa ner under mitt duntäcke i min nybäddade säng med sängkläder som luktar nytvättat - snacka mysfaktor! - och läsa ett kapitel, eller fyra, ur Breaking Dawn!

Puss på er och godnatt :)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback