Berg-och dalbana

      DATUM: 2009-11-23 TID: 23:18:01

Tog precis fram mina Tokio Hotel-biljetter och kände en rush av lycka. För en stund var jag riktigt, riktigt lycklig! Missförstå mig inte nu, jag är inte värsta deprimerad, (tänkte mest skriva det till mina syskon och kanske mamma som läser detta) men jag är så sjukligt stressad och känner, pga några saker, att jag absolut inte räcker till och att jag misslyckas med allt. Livet är inte på topp om man säger så, och så måste det få vara ibland, eller hur? =).

Jag tackar mina vänner för att ni finns där för mig och ger mig kloka råd och stöttar mig, ni är guld värda!
I detta fall vill jag framför allt tacka Susie Lee för att du finns. 
Men alla ni andra vänner, jag älskar er också, det vet ni! ♥

Godnatt! =)

TOKIO HOTEL'S MUSIK I ÖRONEN + LÄSA BREAKING DAWN (som för övrigt snart är slut vilket ger mig lite panik!!!!), måste vara det bästa!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas du mår bättre snart, fina du! <3

Ta hand om dig!

2009-11-24 @ 19:28:08
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback