Vid din sida

      DATUM: 2009-12-13 TID: 01:59:47

Först och främst: VÄLKOMMEN HEM MIN ÄLSKADE BÄSTA VÄN!!!

Hämtade nämligen tuss vid Arlanda idag, TRE MÅNADER har hon varit borta och jag har saknat henne så fruktansvärt mycket! Det var som taget ur en film när hon kom där vid "gaten" (om det kallas så där folk anländer?) när vi började skrika och hoppa upp och ner och nästan kramade omkull varandra, fällde några tårar och så...helt underbart. Jag älskar att kunna titta över till hennes hus och veta att hon är där nu, hemma. Åh! ♥. Så, välkommen hem älskling! :)

Har kollat på Vid Din Sida/Stepmom nu som gick på TV. Det är en utav de få filmer som jag, oavsett hur glad jag är, gråter som ett litet barn till. Det finns scener i den som bara träffar en rakt i hjärtat och den är så otroligt fin skriven och en riktig sån där höjdar film! Om ni inte sett den, se den...jag menar det verkligen. Susan Sarandon, Julia Roberts och Ed Harris i en och samma film, kan ju inte på något sätt bli dåligt! :)

Absolut en film som får toppbetyg, alltså 5/5, utan tvekan! Manuset, miljön, skådespelarna, storyn...allt är perfekt! Jag älskar den filmen, jag har sett den hur många gånger som helst och jag tröttnar aldrig på den.

Nej nu är det dags för sängen! :), god natt!


Kommentarer
Postat av: Bea

det är underbart att va hemma, och med sånt mottagande :D fantastiskt! :D älskar dig vännen! <3<3<3<3<3<3<3<3<3

2009-12-13 @ 17:12:50
URL: http://browneyedinengland.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback