Tack mami och papi!

      DATUM: 2009-12-04 TID: 00:57:07
FANTASTISKT!
I onsdags kväll, när jag kom hem
;

Syster ringer, mamma pratar med henne en stund och sen vill Lina prata med mig. Hon säger att hon behöver låna 200kr för att varken hon eller Jonte kommer åt sitt konto, att det blivit något fel i systemet, och hon behöver verkligen betala en räkning. Självklart säger jag!

Gick och hämtade min Internet-dosa och kortet, och började fylla i Internetkoden och allt, och när den laddade säger Lina (syster), "du kanske inte har råd?" och jag svarar att jag har 600kr från studiebidraget. Och sen frågar hon hur det går med sparandet av pengar och jag säger att jag inte börjat jobba än, så det går väl inte alltför bra.
När jag loggat in står detta:

SALDO ATT DISPONERA: 5325kr och jag fattar ingenting!!! Jag tänker att det var något fel i systemet och säger till Lina "men oj, det står att jag har 5325 kr på mitt konto" och sen ser jag att det står "bra jobbat!" från mammas konto..., min reaktion va "men va, vadå från mamma...va, jag fattar inte?", och då börjar mamma (som stått runt ett hörn och kollat på min chockade reaktion) och Lina skratta.

Mamma har alltså fört över 5000kr till mitt konto, från henne och pappa, till mig...för att de tyckte att jag slet så med mitt körkort (som jag betalade själv), att de ville betala det i efterskott åt mig. Hur gulligt är inte det? Det kom som en chock kan jag säga, hade jag verkligen inte väntat mig...blev så glad :').

Så, TACK MAMMA OCH PAPPA!
Upprepar det jag sa förut: I'm a rich bitch! hahaha :D

Nej, åter till pluggandet!




Kommentarer
Postat av: Alex

Det förtjänar du verkligen! :) <3

2009-12-06 @ 10:09:00
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback