Jag ska på bio två gånger idag! :D

      DATUM: 2009-12-27 TID: 13:12:46
Öm ca en timme åker jag med mami och papi och ser 2012. Den sägs vara sjukt bra och extremt bra gjord, så jag har väldigt stora förväntningar på den. Don't let me down now, ey!!? ;).



Senare ikväll, ska jag gå på bio med bästa vännen, vi ska se New Moon, igen. Åh, jag bara längtar!!! I två timmar ska jag bara få sitta och titta, gråta (som jag gjorde förra gången, när han gör slut med henne, haha, tönt jag är!!), skratta och bara få gå in i fantasivärlden ett tag och kolla på snygga killar. Wiiiiihooo! Dessutom ska jag se den för första gången med bästa vän, för hon var i England då den hade premiär :(.



Ha en bra dag folket! :), massa pussar och kramar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback