Jag har sett de fem gånger nu, blir aldrig trött på deras konserter ♥

      DATUM: 2009-12-05 TID: 16:07:48
Var på BACKSTREET BOYS konsert igår...alltså, de gör en ALDRIG besviken! Jag älskar de, det dem står för och deras musik gör ju en lycklig och full av nostalgi känslor. När de börjar sjunga "As Long As You Love Me", blir ögonen tårfyllda. Och när de började sjunga "The One" höll jag på att dö av lycka ♥.

Här är lite bilder jag tog igår, inte superkvalitét men ändå :). Synd (men förståeligt) att man inte får ha systemkamera, hehe;





KÄRLEK! ♥



Klicka på bilderna för att se större;

   

Nu ska jag göra mig iordning, börjar jobba idag (jobbar som nanny hos en familj. Barnen är supersöta!!!)



Kommentarer
Postat av: Bea

åh va mysigt älskling :) kommer du ihåg när det var du, jag och black n' blue? :D

älskar dig! <3

2009-12-06 @ 04:15:48
URL: http://browneyedinengland.blogg.se/
Postat av: Anonym

Sv: Krångel som satt sina ärr bara.

:)

Hur mår du? :)

2009-12-07 @ 06:10:36
URL: http://alexandrawittgren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback