Twilight, kan inte slita mig!

      DATUM: 2009-08-25 TID: 15:16:11

Läste Twilight lite innan sommaren, eller precis i början av sommaren. Sen började jag plugga teori och sen hann jag inte fortsätta helt enkelt, det var inte första prioritet. Nu i söndags började jag läsa igen och nu går jag från bussen med boken framför mig (inte klokt för jag kan ju snubbla! Haha), jag sitter på bussen till och från skolan och läser och sitter till och med i skolan och läser. Ni som inte läst böckerna, läs! Själv läser jag den på engelska för jag tycker man får storyn 100% rätt då, eftersom det är orginalspråk, men många säger att även de svenska böckerna är skitbra! :)




Nu åker jag till Sickla! :)
Pussar och Kramar


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback