Skolstart imorgon...

      DATUM: 2009-08-18 TID: 23:57:36
Jag känner mig kluven. Jag saknar flera i skolan och så, men jag vill inte tillbaka till skolan! Jag får ångest. Imorgon ska jag i alla fall ta bilen till skolan, grymt :D (för er som inte vet, tog körkort för ca en månad sen!). Nu ska jag sluta pladdra och istället lägga mig och sova, ställer klockan på 07:30 (kära någon...)

Ska slökolla klart på "Möt Joe Black" som går på Tv3, den är väldigt bra för er som inte sett den. (ett litet + är att Brad Pitt är otroligt vacker i den filmen. Tycker annars inte han är speciellt snygg, men i denna film...jikes he's hot ;P)





Godnatt :)

Kommentarer
Postat av: your true tuss

wow, he is one hot looking... person. Heh, ja... härligt med en egen blogg hjärtat. Jag önskar att få höra massa av sångklipp med dig!

älskar dig, designen är skitfin, puss puss <3

2009-08-19 @ 00:03:17
URL: http://browneyed.webblogg.se/
Postat av: Emma

Tack babe :), älskar dig mest! <3

2009-08-19 @ 00:04:49
URL: http://emyx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback