Skola

      DATUM: 2009-08-21 TID: 11:31:44
Sitter i skolan nu, har håltimme. Känner bara för att gå hem för jag har jätteont i huvudet och känner mig jätteseg, nästan så jag håller på att bli sjuk...men jag ska stanna. Slutar 14:45 idag, så det är ju inte en alltför lång dag. Sista lektion = Engelska C...kära någon, varför valde jag det? Haha, nu får jag lida för mitt beslut...

Nu blir det faktiskt lite lunch, börjar med projektarbetes-lektionen om ungefär en timme :), ska bli kul! Hörs igen när jag kommer hem. Har inga bilder här men ni får lite musik istället; 
 
En låt som gör mig superdeppig men på ett sätt ändå otroligt glad...

Jackson 5 - I Want You Back.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback