My day

      DATUM: 2009-08-20 TID: 13:03:35

Kom precis hem från skolan :). Har varit en väldigt kort dag, bara haft ARL (Arbetsmiljö och säkerhet) och Religionskunskap A. Det blev dock bara en halv ARL-lektion då brandlarmet (ingen övning, något i köket hade bränts) gick efter lite mindre än halva lektionen. Jag ska skriva ut lite CV, packa ner lite betyg etc för jag ska iväg på arbetsintervju alldeles snart! Ska försöka hinna få något i magen också :).

Vi hörs senare!

Sitter inte vid min dator så här kommer en gammal bild
(eller ja, i alla fall 1 år gammal tror jag)

Kommentarer
Postat av: Erika

Hejsan!

Okej då vet jag, det låter bra :) Man vill ju gärna skriva ut vad man tycker och tänker utan att någon ska bli alltför orolig :)

Ja men precis, tack för tipset! Får ta tag i det (:

Jag hoppas att arbetsintervjun gick bra för dig! Vad var det för arbete?

Puss (:

2009-08-20 @ 15:55:28
URL: http://chessy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback