:) (bloggen är under konstruktion då den är ny!)

      DATUM: 2009-08-18 TID: 02:29:33
Först ska jag beskriva vad denna blogg handlar om:
- Foto
- Film (massor med filmrecensioner kommer att dyka upp!)
- Musik (även filmklipp där jag själv sjunger (om så önskas)
- Kläder
- Livet


Kände att det var dags att förnya mig lite grann! Och helt plötsligt hade jag skaffat ny blogg och ny design, så det kan gå!
I den här bloggen kommer jag nog vara lite er personlig och bjuda lite mer på mig själv, vara mig själv, precis som den galna Emma jag är!

Jag ser fram emot att blogga lite friare och att ni ska stanna här hos mig :)
Kramar!

Kommentarer
Postat av: Emma

Nu testar jag här då för att se om det blev som jag ville!

2009-08-18 @ 18:16:10
URL: http://bobw.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback