Bilder från min dag/kväll :)

      DATUM: 2009-08-30 TID: 22:44:51

Har inte alls mått bra, så jag gick över till Bea älsklingen (♥) och så slöade vi ihop! Vi har inte gjort något annat än att kolla på TV, det behövdes, för mina ögon svider och rinner hela tiden och min hals och mitt huvud värker och det känns som att jag har feber, tummen upp för det, eller hur? :( *nynnar på "always look on the bright side of life*. Kan det inte bara bryta ut på riktigt så jag kan bli helt frisk sen?

Jaja, bilder var det;

Även när hon inte har minsta smink på sig och är helt jättetrött och seg
är hon vacker, hur gör du? :) ♥


Antar att detta kan klassas som dagens kläder? Sköna kläder, just the way I like it! :)
Leggings, Gina Tricot. Tröja, New Yorker


Som sagt, TV och myspys :)


Bullätande blev det också, inte fy skam! :D


Probably the best pack of cards I've ever seen!


Nu ska sjuklingen (alltså jag) sova!
Hejdå bloggen, hej sängen ♥


Kommentarer
Postat av: Mikaela

sv:Ja det är Dakota :D

hon ska spela jane i filmerna.

2009-08-31 @ 12:51:03
URL: http://thefanpire.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:


Trackback